sluchajcie, ja mam troche odwrotnie... to znaczy zarowno moja O2 1.4 16V mpi jak i G6 z tym samym silnikiem... pala mi troche mniej niz podaje producent...i to zarowno wg kompa jak i liczenia z tankowania... :shock:
ps. ale zgadzam sie z teza, ze z reguly producent zaniza spalanie, a zwlaszcza z tezami artykulu tutaj zalinkowanego ze zlomnika, ze producenci glownie mysla o obnizeniu emisji spalin. Gdzies czytalem, ze owe normy Euro 3, 4, 5 itd. sa tworzone nie tyle przez wladze UE wbrew producentom europejskim, ale tworzone sa wrecz zgodnie z ich pomyslami. Ponoc chodzi o to, zeby wyeliminowac konkurencje z Chin dzieki temu, ze nie spelniac bedzie tych wysrubowanych norm. Sadze jednak, ze jesli to prawda, to ta metoda moze byc skuteczna tylko do czasu... Chinczycy ucza sie bardzo szybko. I choc na razie robia tandete, to juz sporo samych czesci pochodzi z Chin... w koncu przyjdzie tez czas pewnie na samochody.
ps. ale zgadzam sie z teza, ze z reguly producent zaniza spalanie, a zwlaszcza z tezami artykulu tutaj zalinkowanego ze zlomnika, ze producenci glownie mysla o obnizeniu emisji spalin. Gdzies czytalem, ze owe normy Euro 3, 4, 5 itd. sa tworzone nie tyle przez wladze UE wbrew producentom europejskim, ale tworzone sa wrecz zgodnie z ich pomyslami. Ponoc chodzi o to, zeby wyeliminowac konkurencje z Chin dzieki temu, ze nie spelniac bedzie tych wysrubowanych norm. Sadze jednak, ze jesli to prawda, to ta metoda moze byc skuteczna tylko do czasu... Chinczycy ucza sie bardzo szybko. I choc na razie robia tandete, to juz sporo samych czesci pochodzi z Chin... w koncu przyjdzie tez czas pewnie na samochody.
Komentarz